Pages

Sunday 2 March 2014

南生圍

今日暖返又無太陽, 遠足就最好啦! 我哋一家一向都好鐘意到郊外行吓! 在英國成日都會搵地方週圍去, 英國大部份的城堡, 我哋都已經去過! 

依家人在香港, 都係一樣, 四圍游!  

今次揀咗去南生圍!

Photo


搭吓船過過對面, 古式方法, 依家唔係度度有, 影相留念!

Photo

有人着到古古怪怪, 唔知佢哋攪嘜??

Photo

空間

Photo

大自然

Photo

農莊的浮橋, 仔仔囡囡無跌落水! 
後面的婆婆笑得好開心, 但係我唔知佢是誰???

Photo

水中蓮花開得好靚!


由元朗火車站出發(綠色), 元朗近市中心完(紅色). 
在終點有好多餐廳, 搵咗間茶餐廳衣肚和坐吓! 
我哋好似餓鬼, 真真正正係快餐, 我哋食得超快!


今次行程行咗9.79公里, 3小時44分鐘!




No comments:

Post a Comment