Pages

Friday 28 February 2014

藍莓蛋糕仔 (附食譜)

近排有好多藍莓賣, $15兩盒, 又平又靚, 買咗兩盒返屋企!


食咗一半, 用哩另一半整蛋糕!


才料: 
牛油118g, 糖236g, 蛋2隻, 雲尼拿油數滴, 泡打粉10g, 
鹽1g, 麵粉470g, 奶120g, 藍莓適量

做法:

1. 把牛油和糖打至淡色
2. 分兩次加入蛋攪至混合
3. 加入雲尼拿, 泡打粉和鹽
4. 加入一半麵粉和奶至混合再加另一半
5. 加入藍莓
6. 入蛋糕仔模
7. 入已預熱180度的爐, 大約15-20分
8. 取出, 放在架上待涼
完成

好香好軟熟, 唔係好甜, 啱我哋一家口味, 如果鐘意甜D, 可以加多D糖!

Wednesday 26 February 2014

方包 (附食譜)

香港真係美食多蘿蘿, 但係現代D麵包真係比我童年的麵包唔一樣, 依家D包輕到大風D都會吹得起, 一啖咬落去就好似紙咁薄!

所以都係自己整包包好食D, 我間日就要整包包, 所以用直接法方便得多!


Photo

才料:  奶: 6g, 水: 275g, 高筋麵粉:400g, 鹽: 1/2 tsp, 糖 2tsp, 酵母: 6g, 橄欖油: 2tbsp

做法:

1. 把所有才料(除橄欖油外)搓成團
2. 加橄欖油搓至出薄漠
3. 搓圓, 待發酵大至1.5-2倍
4. 排氣, 分三份, 滾圓, 待10-15分鐘
5. 壓成長方形, 左右拍向中間, 捲起
6. 放入方包焗盆(450g), 待發酵至8成, 加蓋
7. 放入已預熱200度的爐, 焗大約45分鐘
8. 取出, 待涼


Photo

麵包軟綿綿, 健康又好味!



Tuesday 25 February 2014

香港海事博物館和土耳其午餐

星期六 22/02, 天氣好好, 出去四圍走吓, 去咗香港海事博物館行吓, 尼度無咩人, 所以行得好輕鬆!


好多知料, very interesting! 


D頭盔好重架!


船的歷史和種類多都唔識講!


仲有得扮吓做船長!

行完博物館, 行落灣仔搵食, 見到一間土耳其餐廳, 唔洗諗就跳咗入去! 地方雖然細細, 但係D食物好好味!


仔仔牛肉pizza, 好香


我的燒牛肉, 有鮮茄醬, 牛肉下面有麵包粒和sour cream, 好有獨特風味!


囡囡叫咗份好似cheese bread, (唔記得咗叫咩名)


個包好軟綿綿, 好香!


落足料呀! D芝士多到可以拉到咁長, 有得玩又有得食, 真好玩!

玩完囡囡個lunch, 唔記得咗影老公份mix grill!

食完lunch, 搭吓小輪過對面海行吓!


影吓相又一日!




Sunday 16 February 2014

跑, 跑, 跑 Run for life

囡囡一向都好鐘意跑步, 好好腳骨力.  今個星期係學校運動日, 佢參加100米, 600米 和接力, 全部都跑出第二和三!


 囡囡第一年係香港跑出成績和可以上台令獎, 真係好開心呀!


香港與英國的運動日分別好大, 香港認真, 以勝為主. 
英國以攪氣氛, 大家一起參加為主.

各有各的好處!

Friday 14 February 2014

提早慶祝親人節

Avril Lavigne 昨日係香港開一場演唱會, 我哋係11月已經買咗飛, 等呀等, 等到頸長, 終於睇到Avril啦!

Photo

全場爆滿, 勁歌熱舞, 好熱閙, 好好氣氛呀!


去睇concert前, 老公book咗枱係 SkyCity Marriott 食buffet, D食物都唔錯, 生豪好新鮮, 牡丹蝦刺身都好爽甜, 新鮮即跟叫即煮海鮮湯好多料, roast beef 焗得咁咁好! 

食飽飽, 去睇concert, 提早慶祝 Valentine Day! Happy 到暈呀! 

Wednesday 12 February 2014

天氣凍凍地, 打吓邊爐暖暖地

好凍呀!  上星期有25度, 今日最高都只係9度. 但係都舒服過英國好多! 

係香港打邊爐買才料方便又多選擇, 比起在英國簡易得多!

Photo

唔煮飯啦! 個個都自己十吓十吓啦!

 Photo

次次打邊爐樣樣都想食, 買鬼死咁多嘢, 又食唔晒! 下次買D肥牛和羊肉又可以打多餐!

天氣凍咗咁多, 大家都要小心身體呀!

Saturday 8 February 2014

快樂年初一至八

恭喜發財!

今年係16年來第一年在香港過農曆新年!  而且已經有自己的小家庭, 所以特別興奮!  仔仔囡囡第一次逗利是, 新的中國傳統體驗, 日日都忙的好開心!

年初一

Photo

睇舞獅, 去拜拜年, 回家過新年

Photo

母親大人煮的美味年初一飯, 溫馨溫馨!

年初二

Photo

在家食返餐, HEE HEE 哈哈開心開年飯, 一人一隻龍蝦尾, 愛心炒飯, 簡簡單單蝦蝦蝦!

年初三


可以休息吓啦! 最後將油畫, 油好, 可以掛上牆啦! 我唔係咁叻架, 其實尼幅係paint by number! hee hee!

年初四

同一班朋友上山落山, 南丫島, 行足12小時, 4個山, 一日遊!

Photo

由山頂望落去, 世界真大真美!

Photo

入吓岩洞


行足一日, 終於可以坐低休息吓, 食晚餐啦!

Photo

在美麗的日落下和一班朋友一同等船回家!

年初五

唔多愉快的年初五, 諗住嘆吓茶比雙腳休息吓! 好快就有位, 點好晒點心, 我都明白大時大節D點心會嚟得慢小小唔係問題.  頭20分鐘嚟咗一半點心, 再等多40分鐘都再無嘢食, 每一分鐘過就多一度火!  眼見D點心係我眼前來來去去, 全部都無我份, 仔仔囡囡又肚餓, 我唔再等要取消一切未來的點心都要攪一大餐! 仲要再去買麵包比仔仔囡囡衣肚!


Photo

又有舞獅睇, 囡囡要跟住舞獅週圍去, 跟咗一陣就發覺D鼓聲太大, 耳仔痛, 終於可以走人去買餸,因為年初六mummy and daddy 會到我家拜年, 買定餸預備年初六晚餐! 真高興!

年初六

同 mummy and daddy 去一間有推車仔點心的茶樓飲茶, 今次大家都好滿意, 食得開開心心!

Photo

食完茶, 一家人去流浮山一日遊, 買咗D靚靚魚肚和蝦皮, 下星期就試吓新才料!


晚餐, 仔仔囡囡各人煮一味餸, 囡囡煮可樂雞翼, 仔仔煮蝦仁炒蛋. 我就加多碟炆冬菇, 薑蔥雜茹牛肉粉絲煲, 蒜蓉豆苗, 蒸鮮魚, 糯米飯和蘋果雪莉瘦肉湯. 公公, 婆婆唔洗食個心都甜晒!

 Photo

當然唔少得甜品啦! 整咗婆婆最鍾意的木糠布甸, 佢哋一邊玩一邊食, 簡直係完美的年初六呀!

年初七

老公要返工啦! 仲有仔仔囡囡陪伴, 今日唔洗咁趕, D動作可以慢少少, 唔洗咁早起身, 真爽! 

 

下午帶仔仔囡囡玩吓滑板!

Photo


食咗咁多日傳統式的中餐, 今晚食意式, 三文魚扒伴意粉!

年初八

今日公公要返工啦! 所以約同婆婆一齊專程去搵公公食lunch, 公公好鬼開心呀!

Photo

年初八午餐 



婆婆和孫仔孫女玩足一日, 大家都攰啦! 

非常繁忙, 開心和滿足的一年, 好多改變, 新事物, 希望大家都會有美好的馬年!

最後祝大家, 身體健康, 心想事成!